Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 2 ay 1 hafta oldu ayın birinde adet oldum sabah wc ye girdiğimde camasirimda kan vardı az bir miktar normal doğum yapmıştım sizce normal mı?
Sineeeeee Merhabalar bende 2,5 ay oldu sezeryan oldum ve 1 hafta önce az miktarda kan geldi sonra bitti dün biraz daha geldi.benim de aklıma takıldı.bende okuyunca yazayım dedim.Acaba normal mi değil mi bende kararsız kaldim.