_ozlmm Anne980 12.haftaya kadar iki haftada bir, 24.haftama kadar ayda bir, 35.haftadan sonra iki haftada bir, 38.haftadan sonra üç günde bir demişti doktorum ama oğlum o haftayı beklemeden geldi ☺️
Kiwi12 Anne980 13+4haftaligim bir kez gittim doktora .galiba doğuma kadar bı sıkıntı olmazsa ayda bir veya iki ayda bir giderim
teachering06 Bu kişiye göre değişiyor benim hiç ayda bir olmadı mesela, en fazla 3 haftada bir olmuştu onda da bayram girmişti araya, hep 2 haftada bir gittim. Hatta ilk 12 hafta haftada bir gelmemi söylemişti doktor.