Tiiffany Dilara71 ilk sezeryanımda reaksiyon yaptıgı için iltahaplanmıştı risk almak istemedim. İkinci gebeliğimde 1 hafta sonra duş aldım
AliMelike Sabah açıldı akşamına duş aldım doktorum herhangi bir sıkıntı olmaz dedi.Sadece kuru kalmasına özen göstermek lazım 👍🏻
bebekveannesiii Dilara71 olmaz tabiki ben 2 gün hastanede kaldım ameliyattan sonra eve gelir gelmez duş aldım. Sadece çok sıcak olmaması ve ayakta duş almaman yeterli.
minik_koala_ve_annesi Dilara71 hastaneden gelir gelmez lifledim bile acik yara 8 gun oldu dogum olali estetik dikis doktor sadece kuru tut dedi pansuman vs yok