Papatya1997 Canım gebelerin çoğu bunu yaşıyor. Ben şuan 35+2′ deyim.
Temizlige dikkat ediyorum, çamaşır sürekli değiştiriyorum, kuru tutuyorum, bol su içiyorum ama ben şu zamana kadar 5 Kere İdrar enfeksiyonu geçirdim. Çok doğal bir süreç sadece dikkatli olman gerekiyor. 🤷🏻♀️😑