Merhaba Anneler,
Doğacak kızım için kulağa hoş ve modern gelen,vurucu ve genel olarak her dilde yadırganmayan isimler düşünüyorum.3 isim var aklımda sizce hangisi daha güzel, ayrıca önerileriniz varsa da bekliyorum
Elisa: Hz Zekeriya Peygamberin eşi, Tanrıya Adanmış Hemen her dilde varyasyonları var
Eva: Yaratılan İlk kadın (Havva nin Latin diplerindeki adı) Arife gecesi
Kayla : Koltukten Uzak,Masum anlamı ve okunuşu çok hoşuma gidiyor dolu dolu..