Hemsire__anne Anneler 30. Haftalık gebeyim bebek 29 hafta gözüküyor . Normal haftasına gelmesi için nasıl beslendiniz neler yaptınız acaba ? Düşük kiloda doğmasın bebeğim istiyorum . Bu durum geçici mi normal de oluyor mu bilmiyorum . Başından geçen var mı yardımcı olabilir misiniz
Tiiffany Hemsire__anne kilo almasını istiyorsanız bol bol muz yiyin süt için kaşar peyniri ceviz badem fındık tüketin ve yumurta muhakkak her tüketin. Ciddi anlamda bende cok işe yaradı sezeryan olmasa doktorum da demişti daha da kilolu dogar diye. 3985 dogum kilosu
Seross10 Hemsire__anne oğlum geç döllenme olduğu için 1 2 hafta hep fark vardı arada ama gelişim geriliği var demedi hiç doktorumuz. Çok büyük fark değil bunlar dedi 3165 doğdu oğlum. Muz kaşar peynir süt haşlanmış yumurta ceviz kuru meyve kuru yemiş hep öyle beslendim
Hemsire__anne Esraliiii duyunca üzüldüm ben ama aslında dikkat de ediyorum yediklerime ama bilmiyorum evham yapmıyorumdur umarım
srcataby önemli olan sağlıklı dünyaya gelsin. Kilolu bebek olunca sağlıklı olucak diye birşey yok. Doğduktan sonra zayıfta olsa zaten anne sütü veya mama toparliyor kendini. 1 hafta önde veya geride olabilir problem olmaz
Minimiki Evet 1 haftayı dert etmeyin gelişim geriliği diyemeyiz bence de. Hamileliğinizin tadını çıkartmaya bakın stres asıl sorun. Bebeğe kilo aldıran şeylerin bodur yeşil yapraklilar ıspanak gibi kuru yemiş( çerez gibi olanlar sağlıksız tabi) yumurta yoğurt süt olduğunu biliyorum.
Hemsire__anne Yorumlarınız için çok tşk ederim söylediklerinizi yapacağım mutlaka ☺️☺️İçim rahatladı . Sanırım normal bişey bu .ilk gebelik ilk heyecan ☺️☺️
Karman34 Hemsire__anne tatlım muz çok yeme valla son zamanlar gaz yapar sendede bebektede 🫣 yeşillik bol bol tüket badem kaju fındık ara öğün olarak tüketebilirsin birde kalsiyum değeri yüksek gıdalar en iyi alternatif ama sende ve bebekte gaz yapan gıdalara çok yüklenme doğumdan sonra sıkıntı olmasın 🙏🏻❤️
ekimannesi55 Benim de bebeğim için gelişim geriliği dediler 2 3 hafta geriden geliyordu. 3100 gram doğdu son zamanlarda aldı kiloyu, hiç canınızı sıkmayın 1 hafta gerilikten hiçbir sıkıntı olmaz 🥰