Esraliiii Nasılsınız bebişleerinizi hissediyor muusnz ben artık daha net hissediyorum minik kıpırtıları🥰
Sevgiarslan Esraliiii 17+0 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim. Dün akşam net olarak hissettik ilk defa balık gibiydi, heyecanı güzelliği hepsinin ayrı oluyor tabi ☺️ Cinsiyetimiz erkek bu arada 🥰🌸
Esraliiii Sevgiarslan maşallah erkek bebek sanırım daha cabuk belli ediyor kendini bende öyle hissettim