Ikra33 Merhaba kızlar 4 gün önce covid pozitiftim çok şükür atlattım. 4 gün önce kan sulandırıcı oksapar vermisdi doktorum. Geçiren arkadaşlarım sizlerde kan sulandırıcı kullandınız mı. Ve kaç gün kullandınız.
Nurella3507 Ikra33 Ikra33 bnmde bugün 4. Günüm aynen bnada kan sulandırıcı verildi 10 tane bitane kada covitin malesef doğumu tetikleme durumu olabiliyormuş 37+1 im ve kasılmalar basladı dikkat edin gecmiş olsun
nilsmomy Ikra33 benim doktorum gerek görmedi sadece aile hekimim bene aspirini kullanabilirsin dedi 1 hafta onu kullandım sadece
nilsmomy Ikra33 evet o yüzden aile hekimi bebe aspirini dedi, ay hastalık döneminde çok iyide gelmişti ama doktora danışmadan kullanmamak lazım tabi