Metyszz taa en basından beri çekiyorum şuanda 35. Haftayım, denemediğim dogal yöntem kalmadı, gaviscon, rennie hepsini içtim hepsi 10 dk lık geçiriyordu yanmamı, en son kendimi kusturuyordum ancak öyle geçiyordu hiç birsey yiyemez haldeydim yanmadan dolayı, en son baska bir doktora gittm ultrason cihazını degdirdiği zaman bile yanmadan acı cekiyodum, anlattım durumu bana bir ilaç verdi her sabah aç karnına içiyorum 1 tane, yaklaşık 10 gündr yaşadığımı hissettm ne yanma var ne kusma 🤗 Allah razı olsun o doktordan 😂