Merhabalar, hamile olduğumu öğreneli 1 hafta oluyor 5 haftalık hamileyim. Ancak çok korkuyorum ultrasonda felan görülmez kalp atışını duyamam VS diye. Bu gibi endişeler için neler yapmalıyım? Normal mi böyle düşünmem? Bu arada Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin hepimize