oglusununannesii Kızlar selam , 7 hafta 3 günlük hamileyim her gün kahve tüketen biri değilim ama bazen canım istiyor haftada iki üç kez içsem sıkıntı olur mu acaba
Papatyaa_01 oglusununannesii ben hergün bi fincan içiyorum neskafe, arada türk kahveside içiyorum, türk kahvesi içeceksem neskafe içmiyorum çünkü arada çay da içtiğim oluyor ikisinide dengeliyorum yani :)
Opheliaaa oglusununannesii Valla ne yalan söyleyim kötü örnek olmak istemem ama 🤭 Starbucksta baristalik yapıyordum tüm hamileliğim boyunca günlük en az iki bardak çeşit çeşit kahve tüketiyordum. Çok şükür bebekte bı problem yok şuan 13 aylık tatlı bı cimcime 🌸🤭
[silindi] oglusununannesii ben hergun 2 bardak iciyodum doktorum bebek hiperaktif olur deyince 3 haftada 1 belki canimda hic istmedi
oglusununannesii Papatyaa_01 Çay her gün 3-4 bardak içerdim ama azalttım bazen hiç içmiyorum bazen günde 1 ya da 2 tane içiyorum . Kahveyi dediğim gibi her gün aramam zaten aklıma gelirse 🙃
oglusununannesii Opheliaaa sağlıkla büyüsün 💖 bende türk kahvesi sevmem starbucks kahvelerini arada canım çeker artık haftada 2-3 kere içsem bi şey olmaz demekki 😂
Papatyaa_01 oglusununannesii bende en fazla 1 yada 2 bardak çay içerim, ama kahveyi mutlaka içerim hamilelikte ayrı bi canım istiyo nedense kahveyi :)
aynuraelmaci oglusununannesii doktorunuza sormanız daha doğru olur ben hergün bir bardak türk kahvesi içiyorum doktorum buna izin verdi
Ysmnrn oglusununannesii benim doktorum çözünen tüm kahveleri( nescafe gibi) ve kolayı kesinlikle yasakladı
Burcumus oglusununannesii ben doktora sordum araştırmalar yapmışlar hamilelerin günde iki defa kahve içmeleri yararlı görülmüş ben iki defa falan içiyorum sıkıntı yok çok şükür 🤗
kbralya01 oglusununannesii Günde 1 kere Türk kahvesi içebilirsin hiç bir sıkıntı olmaz demişti doktor bende her gün olmasa da 2-3 güne bir hep içiyorum bi sıkıntı olmadı şükür
ballibocek oglusununannesii kafein tüketimini sınırlamak gerekiyor en başından beri Bana doktorum ‘gğnde bir Türk kkagvesi kadar kahve iç ’ dedi. Ben genelde latte tüketicisi olduğum için haftada 2-3 gün içiyorum. Muhakkak miktarına dikkat edilmeli zira çayda da az da olsa var. İkisini dengelemek lazkm
ballibocek Bir de instant kahve dedikleri Nescafe gibi suda çözünen kahveleri yasakladı bana (zaten içmem) ya latte gibi yahut evde isem sütlü filtre olarak tüketiyorum ben. Bitki çaylarını komple içme dedi açıkçası bitki çayları ile de çok adam yok zaten..