Mommyy0708 Günaydın Anneler 🌞 Haftadan sonra gelen kasık ağrıları normal mi yoksa doktora gitmeli miyim? İlk haftalarda oluyordu normal olduğunu biliyorum da 3 ayı geçecek nerdeyse yine başladı ..
Dogukoo Mommyy0708 günaydınnn🤗 evet normal hamilelik boyunca tabi sürekli olmamakla birlikte idrar yolu enfeksiyonu olabilir tabi onu da unutmayalım 💗
Ikra33 Mommyy0708 normal değil doktorum bana öyle demişti idrar yolu enfeksiyonu olur buda tedavi edilmesi gerekiyor. İlerlememesi için
Mommyy0708 Ikra33 antibiyotik ile mi ? Kızılcık suyu iyi geliyor diye duydum siz kullandınız mı acaba
Ikra33 Mommyy0708 canım ben o zaman 12 haftalık olduğum için doktorun verdigi ilacı kullandım. Bol bol su içtim ve yoğurt yedim. Doktorunuza danışın tahlil verin