Kizlar 29 haftalık hamileyim 1 ay önce taşındım haliyle cok yoruldum 3 haftadır çok ağır olmayacak şekilde sağ el parmaklarım uyuşuk uyaniyordum ama dün gece yaşadığım eziyet ve ağrı çok kötüydü.Allah kimseye yaşatmasın.bu durumu yaşayıp ilaç kullanmadan geçiren var mı doktorum ödemden kaynaklandığını söylüyor ama