Aysenurkaann Ben yanlış anlamışım cnm, k.bakma. 😊 Ben de geçen yıl bebeğimin kalp atışı olmadığı için kürtaj olmuştum. Çok zor zamanlardı. Allah'ım yardımcın olsun. Doktora gittim, akıntıların falan çok fazlaydı. Mantar açıktı simir testinde. Fitil kullandım 1 hafta. Ve o fitili kullandıktan sonra hamile kaldım. Şimdi 8in içindeyiz kasımın sonunda kucağıma alacağım inş.melegimi. Nette her ne kadar fitil hamile kalmayı sağlamaz yazsa da, kuzeninde fitil kullandıktan sonra hamile kaldı. İstersen doktor gözetiminde bı dene eğer şüphen doğru çıkmazsa 😉