Mervetknn Kızlar 6+1 günlük oldum geçen hafta doktora gittim doktor kesemi gördü yalnız etrafında biraz yamukluk vardı doktor düşük olduğu için öyle dedide sizinse başınıza böyle bir şey geldimi ben korktum
aysema_01 Mervetknn benimde kesem rahmime doğru hafif yamuktu. Doktor bebeğin sanki aceleci hemen çıkmak istiyor dikkatli ol düşük yapabilirsin dedi çok dikkat ettim ayaklarımı yukarı kaldırıp yattım sonraki kontrolde düzelmişti kesem çok şükür. Sende dikkat et kendine düzelir canım