Gerçekten geri kaçtı bu çocuk😂(38+2de) Cumartesi saat 16:30 gibi nişanım geldi doktorumla haberleştim sancıları bekleyelim dedi. Gece yarısına doğru sancılarım var diye devlet hastanesi aciline gittim yalancı mı değil mi emin olamadım çünkü😂 ebe doğumun başlamış 2 cm açıklık var gel seni yatıralım dedi yok deyip çıktım kendş doktorumu aradım. Onunla buluştuk muayene etti açıklık daha 1 cm ama yarın doğurursun dedi. Deyiş o deyiş😂 sancım falan kaçtı 36 saat olcak hala tık yok artık sinirlerim bozuldu 😂 öğlen kontrole gidicem aççıklık biraz arttıysa doğumu indükleyecek🙏🙏👉 dua edin kızlar sağ salim doğurayım artık bugün🙏🙏🙏🙏