Tanembebek5 Cihazın kalitesinde bağlı ki genelde çok kaliteli olmuyor devlet hastanelerindekiler. Başıma geldi oradan biliyorum. Dr diyordu bu cihazda anlaşılmıyor, beni başka cihaza gönderiyordu. Orada da çok sıra oluyordu. Strese giriyordum beklerken kalbi atıyor mu atmıyor mu diye