Merhaba sevgili anneler, 18 haftalığız haftasonu kız bebeğim olacağını öğrendim 💛 tecrübeli annelere sorum var. Heyecanıma yenik düşüp gereksiz fazladan alışveriş yapmak istemiyorum. Nasipse mart 25 doğum tarihimiz. Mevsimine,ayına göre neler almalıyım? Neyden çok almalıyım, neyden az almalıyım kıyafet vs olarak hemen büyüyorlar çünkü ilk aylar. Önerilerinize açığım 🙏🏻🙏🏻