Kızlar nasıl olduğunu öğrendim hastaneye gidip randevu alabiliyormuşuz ama illa kendimizin gitmesine gerek yokmuş bi yakınımız da gitse oluyormuş sadece son ultrason kağıdına ihtiyaç varmış haftayı öğrenmesi için 18-24 arası yapılıyormuş en erken ne zaman gidebiliyorsanız o zaman gidin randevular dolabiliyorum benimkini 18 haftalık olduğum için kasıma atıyorlar