Minikkedisila 27*5 teyim şeker açlık şekerim 75 tokluk şekerim 125 ti. Kontrolümde doktor suyumda yukarı yönelme artış olduğunu söyledi ve METOFİN yazdı. İdeal kilomda hamile kaldım 7 kg aldım. Bu ilacı kullanmalı mıyım bilmiyorum ne düşünüyorsunuz?
ozge123_ Minikkedisila genelde ınsulın dırencı ıcın verıorlar sekere yatkınlık ıcın hekımınız verdıyse kullanın ben o ılcla hmıle kalmıstım duzensız adetım vardı sekerı duzene sokuyor sadece ılac ıcmekte yeterlı deıl seker un pılav makarna gbı ürünlerıde kesmek lazım tam bugday cavdar gbı ekmeklere gecmek gerekıor ılac etkılı bebege zararı yok bana hatta hamılelıkte bıle kullanıyoruz demıstı