Petek98 Sol baş parmağım günlerdir uyuşuk geçmiyor. Ellerim ara ara ödemden,uykudan sonra vs uyuşuyor ama geçiyor, fakat sol baş parmağım uyuşuk hep. Sizlerinde öyle mi ,yeni yeni oldu bu
durumom2022 Petek98 35+3 üm benim de ellerim çok şiş her sabahta ağrıyor uyuşuk dediğiniz gibi ama gün içinde geçiyor
thmcuk34 Petek98 bende 36+4 deyim orta parmağım resmen kitleniyor açamıyorum diğer parmaklar da hep uyuşuk ılık su iyi geliyo,devamlı yıkıyorum rahatlamak İçin 😪
Dogukoo Petek98 benimde ayaklarım şişti üzüleceğime gülüyorum gördükce cocuk ayagı gibi parmaklarım arı sokmuş gibi 😄😄
Armommy Petek98 iki elimde resmen açıp kapanmıyor ya. Dr maden suyu ve badem ye demişti. Sabahları hiç tutmuyor takılıyor uyuşuklar ve ağrı var. Gün içinde açılıyor gibi ellerim akşam gene aynı👊🏻
Petek98 durumom2022 bende sabah davul gibi kalkıyorum,parmaklarim kapanmıyor sonra açılıyor ama baş parmağım uyuşuk oluyor hep Ay çoğu bitti azı kaldı ya