Aybigesrky Kizlar doguma 26 gun kaldi ve ne yazik ki inanilmaz hasta oldum kusma burun tikanikligi diş agrisi öksürük ne ararsaniz ilacta icemiyorum yasiyan yada cozum bulan varmı?
Kleopatra- Aybigesrky Sıcak şeyler içmeyi deneyin. Bol bol meyve tüketin özellikle de nar. Bu mevsimde bu gibi hastalıklara nar iyi geliyor çünkü. Mandalinanın suyunu sıkıpda içebilirsiniz. Geçmiş olsun.
Gzm012 Aybigesrky inşallah bugün sağlık ocağına gittim bana hasta olman iyi olmadı doğuma az kalmış dedi dikkat et heran herşey olur dedi
Aybigesrky Gzm012 36+3 teyim bende haftaya kontrolum var umarim gecer yoksa dogum cidden zor olucak en korktugum sezeryan ihtimalim var o dikislerle surekli hapsurmak☹️