Lokumum9593 Kızlar, 22+0 dayım. Yaklaşık 3 haftadır göğüs ucu kaşıntısı çekiyorum. Süt ile ilgili bişeyler olabilir mi ? Yardımcı olur musunuz ?
Kleopatra- Lokumum9593 Çatlamaya başladığı için olabilir mi ? Dikkatli inceleyin yara olacağının habercisi olabilir çünkü. Bir acı sızı yoksa bilemem tabi ama siz yine de göğüs ucu kremi kullanabilirsiniz şimdiden.
zamaneannesi80 Lokumum9593 nemlendir canım arada bende yaşıyordum bu sorunu.. kantaron yağı sürüyorum arada
Kleopatra- Lokumum9593 Mustela güzel. Kendin de alabiliyorsun doktorla alakalı bir durum değil yani. Amaç yarayı önlemek zaten.