Deletedmom_37 ben de 2 haftadır toparlayamadım. İlk hafta hiç sesim yoktu, boğaz acısından duramıyordum. İkinci hafta sesim düzelmeye başladı ama öksürük başladı. Şu an da burun akıntısı ve gıcık şeklinde öksürük devam ediyor. Nefes alamama problemini burun spreyiyle çözdüm biraz, ama 5 günden fazla kullanmamak gerekiyormuş. Hatta hamilelikte düşük yapma riski de yapıyormuş, onu göze alarak kullandım hiç duramıyordum. Hamilelikte de kullanılan okyanus suyu aldım ama hiç faydası olmadı maalesef. Boğaz pastili vardı antivirüs diye, hamileler kullanabilirmiş, o da biraz rahatlattı.