Merveee1447 40+2 haftalık hamileyim bu gece 2 de iğne topu kadar kan geldi peçeteye ve şimdide sümüksü akıntı var kan yok ama sancı falan da yok sizce napayım nişan mı
Kleopatra- Merveee1447 Bence nişanınız gelmiş. Sancınız falan yoksa bekleyin. Hastaneye şimdiden gitmek olmaz zaten.
HAR Merveee1447 bence kesinlikle nişandır o zaten doğum yaklaşmış sümüksü yapışkan kanlı su gibi oluyor. İlk gebeliğimde öyle olmuştu benşm12 de geldi akşam 20.00 doğum yapmıştım Doğuma alındım hemen. Allah bir avzda kurtarsın canım darısı başımıza 🙏