Elifgok58 Dün 17.45 de kanuni Sultan Süleyman hastanesinde sezeryan oldum ben bu kadar ilgisiz kötü bir hastane görmedim şikayet edicem bugün çok öfkeliyim
gamzosgamzos Elifgok58 benim iki. arkadaşım orda normal doğum yaptı ikiside ikinci çocuğa tövbe etmişti