Merhaba,
Bebek arabası tarzı kargoların Hollanda’dan gelmesi hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Fiyat olarak yarıyarıya Hollanda’dan alabiliyoruz bebek arabasını. Oraya yeni taşınan akrabamızda var ancak ordan nasıl gönderilir, ücret çok tutar mı, gümrükte sıkıntı olur mu gibi sorular var aklımızda. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
Yurtdışından bu şekilde orada alıp Türkiye’ye gönderimi hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi?