Kızlar selam 30 haftalığız hareket azlığı olunca acile gidip hareketleri az mı diyorsunuz niye geldin derler mi bide neye göre sayıcam mesela birsüre dönüyor o 1 mi dicem bazen tekme atıyo 2 3 dk sonra yine atıyorsa bu 2 hareket mi 1 mi olacak, dün biraz hareketsiz gibi geldi aslında önceki gün çok hareket ettiği için dün az gelmiş olabilir bilemedim acile gitsem niye geldin der gibi bakarlar mı, şuan gitmicem takip edicem tabi ama yinede aklımda bulunsun diye sordum onu. Bide pozisyon değiştirince az hissedilirmiş ya bazı pozisyonlarda dönüyo muhtemelen pozisyonu da değişmiş olabilir