Hayırlı olsun gözünüz aydın canım,çok sevindim senin adına..darısı bizler gibi önünde uzuuun ve engebeli yolu olanlaraolsun…dualarını bekleriz canım..bebişine de maşallah,ben sezeryan olmadığım için nasıl çabuk toparlanırım bilmiyorum ama sanırım bol bol kısa yürüyüşler toparlanma sürecini hızlandıran en önemli faktörmüş sezeryanda.sevgiler🥰