minikturtam1 Mrvnrsntrk kendiligindenmi geliyor? Yoksa sıkıyormusunuz gögüsunuzu ? O gelen İlk süt diye biliyorum..bebeğin icmesi gerekliymis. Ve bebek için coook cook önemliymiş. Gögüsünüzu cok fazla elleyip uyarmamaya calisin.
Aselsmoms Mrvnrsntrk daha gelmedi ama geldiğinde sıkma göğsünü canım fazla da ellleyip uyarma erken doğumu tetiklersin
miracyusufveberilmoms Mrvnrsntrk hayır gelmıyor dokunamam zaten çok hassas sakın sıkmayın onu erken doğum riski var.
Mrvnrsntrk Aselsmoms yoklandık ellemıyorum pamuk koydum ınsallh kotu bısey olmaz doktora sordum normal oynama dedı );
ebrulegarci Mrvnrsntrk 38+5 günlüken doğum yaptım Rabbim ne zaman Uygun görürse doğumun olur göğüsünde sıvı gelmesi erken doğum olacağını düşünemiyorum sağlıklı kucağınıza almayı nasip olsun ve sağlıkla bol bol süt içmeyi nasip olsun Allah’ın izniyle 🤲🏼😍