Allaha cok şükür bende doğurdum kızlar hemde 2 saat sürmedi çok şükür. Sonunda allaha şükür bana da nasip oldu yazmak. 39+3 doğum yaptım allahım herkese böyle kolay doğum nasip etsin inşallah. Allaha.şükür hic sıkıntımız yok 2 kat merdivenleri inerek geçtim odaya sormak istedikleriniz varsa beklerim hanımlar