Anneler uyuyamıyorum bir toplaniyor bir karnımi scitiyo sanki içerde esneme hareketleri yapıyor bebek belim den dönemiyorum ağrılar düzensiz sizlerdexe oluyormu resmen uyuyamıyorum acaba erken doğummu ki karnında düştü gibi off aranızda böyle yaşayan oldumu benim 2.dogumum bu ilkinde yaşamamıştım böyle hiç tek bı Nisan ve sanciynan gitmiştim doğuma bu cektiriyo valla😃