Şuan İstanbul dışında küçük bir ilçedeyim. Siyah kışlık ve kumaşı rahat bir tayt arıyorum. Normalde hep netten alışveriş yapıyorum ama tayt konusunda kalınlığı ve yumuşaklığı emin olamadım. Kullandığınız ve memnun kaldığınız kışlık tayt önerisinde bulunabilecek var mı? 🙈