Merhaba annelerimiz :) umarim iyisinizdir , ben 12 ekim 2022 doktora gittim bana 4 haftalik hamilesin dedi , ancak son adet dönemi 21 ağostos ve adet döngüm 35 günlük , bunu sisteme girdiğim zaman bana 8 ve ya 7 haftalık hamilesin diyor , nasıl sisteme gireyim ben doğru hesaplaması için ?! Ve ancak kafam karişti 😭 acaba bi sorun mu var ?! Betam da 2422 çikti ayın 11inde , bana yardımcı olur musunuz