425265 KayserigeLini38 emzik verirsen bebek göğsünü almaz o daha kolayına gelir sen sütünü vermeye çalış
Melike464860 KayserigeLini38 valla ben daha doğum yapmadım ama vermeyi dusunuyorum. İki çeşit aldım hemde hangisini alırsa artık. Anne için kolaylik bazen gerçekten susturmanın tek yolu emzik olabiliyor
cimennbayann KayserigeLini38 ver bence canim simdi vermezsen bir daha zor aliyorlar ben cok zorlandim kizima alistirina kadar
Durgunsu KayserigeLini38 doktorlar genelde emziği ilk aylarda önermiyo cnm o yüzden bn hastane çantama bile koymadım.
bikucukbalik Bende emzik kullanacaklar arasındayım. Her kafadan,her doktordan ayrı ses çıkıyor şu zamanda. Kimin neyi doğru dediğini anlamaz olduk. Ama vallahi 2 kitap okudum hamilelikle alakalı,2sindede emziğin bağımlı olunmadığı sürece kullanılabileceği yazıyor. Bebek anneyi bi zaman sonra bi uyku aracı olarak kullanırmış. Memede uyumaya başladığı andan itibaren anneyi kullanmaya başladığını anlayabilirmişiz. Bazı bebekler “atıştırmacı” oluyormuş bu yüzden. Yani karnını doyurmak için değil de, sadece uykuya geçmek için anneyi emiyor biraz atıştırıyor sonra da uykuya dalıyormuş. Ve herşey zincirleme devam ediyor. Bebek sürekli sizin kucağınızda,memenizde uyuduğu için bu sefer siz onu yatağına yatırdığınızda ağlamaya başlayacak ve uyku sorunları da gün yüzüne çıkmış olacak. Çünkü onu siz sadece memenizde uyuttuğunuz için bebek onu otomatik olarak “benim uyuduğum yer burası ve her zaman burası olacak başka yerde uyuyamacağım” diye düşünüyor ve doğal olarak yatağına yattığında güvenli alanından ayrılmış olması sebebiyle ağlıyor.. bunun yerine açken karnını doyurduktan sonra memenizde uyumadan önce yatağına yatırıp, ağzına emziği verip, “şşşşş” diye diye sırtına hafifçe vura vura uyutabilirmişiz. Bu aynı zamanda uyku eğitimi oluyor. Bebeğin tamamen uykuya daldığından emin olduğumuz zaman emziği ağzından alabiliriz. Böylelikle emziği emdiğini bile unutacak sanki sizin memenizde uyumuş hissine kapılacak. Ve bağımlı olmamış olacak