Opheliaaa Nurayaksan Gebelik şekerim vardı 27. Haftamda söyledi doktorum ama Bol su daha dikkatli beslenme ile şuan düzene girdi çok şükür. 38+4deyiz daha gelmedi prenses 🤭
Opheliaaa Nurayaksan İlki normaldi bu da normal olacak inşallah zaten sezeryanda çoktan gün vermeleri gerekiyordu sanırım 🤭