Evimizinmutlulugu Merhabalar anneler raporunuzu kaçıncı haftada aldınız ve ödemleriniz ne zaman yattı ne kadar yatırdılar bilgilerinizi bekliyorum
Opheliaaa Evimizinmutlulugu Haftamda rapor aldım doğumdan sonra direk yattı ama parça parça yatıyor 4 aya bölünmüş bir şekilde. Ne kadar yattığını hatırlamıyorum. Çünkü bu zamanın parasıyla 2 sene önceki bir değil
Opheliaaa Evimizinmutlulugu Doğuma kadar 2 aylık bir ödeme yapıldı. Doğumdan 2 ay sonra kalan 2 ayı yatılı toplam 4 kez ödeme yapılıyor
Opheliaaa Evimizinmutlulugu Kız ben ne bilim bu seneki rakamı 2 senedir çalışmıyorum isverenine sor he kaldiki sigortanın kaç TL’den yattığı bile önemli herkese farklı yatıyor rakamlar 🤣 32. Haftadan sonraki raporlar kabul görülüyor 32den önce olmasın yeterli 🌸 Hayırlı doğumlar 🌸