Seydo54 Alevgmsarkn lekelenmeyle gitmistim uyusmazlik oldugunu soyledim, devlette ucret yok ozeller pahali, ben 6nci haftamda yasadim lekelenme hemen oldum.. 28 haftada kan tahlili olucam sanirim baklicak ve ona gore ikinci ignemide yaptircam
K-m Alevgmsarkn ben özelde oldum iğnemi doktor rapor çıkartıyor 100 TL ye geldi iğne sizde konuşun öyle yüksek bir para vermenize gerek yok
E26 Devlette yaptırdım 28 haftada hıc bır ücret vermeden iğneyi dışardan alırsan eğer roğaö iğnenin adıda bin küsur bıseydi
HAR Eczacılar odasından alıp yaptırmıştı ben ikinci hamileiğiöde şimdi 3 e hamileyim amniyosentez oldum olduktan sonra yapıldı devlette
Elif927 Seydo54 Bende aynısını yaşadım kontrol edilmesi lazım dedi iğne tutmuş mu diye , eğer tutmadıysa başka tedavi olunması lazım dedi sizde durum nedir . Bebekle kanımız farklıymış
Alevgmsarkn Ezonunannesi16 Bende özele gidiyorum bı kağıt verdi bununla git diye özel bı hastaneye yönlendirdi. Normalde 3 4 binlik bir iğne ama sigorta sayesinde mâkul fiyat ödersin dedi. Bin değildir umarım ☺️
Sarmihce Alevgmsarkn bende özelde takipliyim doktorum reçete yazdı iğneyi. İstanbul Avrupa yakası Çapa Hastanesi içindeki eczaneden reçeteli bir şekilde 50₺ye aldım. Sağlık ocağında vurdurdum.
irem01 Sedamete kan uyuşmazlığı iğnesi canım. Kan uyuşmazlığı olan kişiler yaptırıyor sende yoksa yaptirmana gerek yok