Ben varıımm 🍭
İlk gebeliğim riskli gebelikti lekelenme ve kanama alanlı gebelikti tuvalet dışında kalkmam yasaktı, bebeğimi 13 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim. Şuan yeni gebeyim çok şükür. Yine aynı doktora gideceğim çınarlı Doç. Dr. Güngör Tuncay.
Devlet hastanesi bazen insanı illallah ettiriyor..