ilk kızımda 6 haftalikken kese gormustuk 7 de kalp atışı dinlemiştim ikinci kizimi hic hatırlamıyorum uc numarada da adetim bir gün geçince testte cikmisti kan verdim aynı gun 504du beta simdi 5 haftalık olduk 7 haftalık olunca ilk dr kontrol gitmeyi dusunuyorum hem kese bebek hem kalp sesini duyarim diye kısmet bakalim