Ben 25+1 deyim bana zaman hızlı geçti gibi geliyor bazen şaşırıyorum hatta ne kadar çabuk geçmiş diye ama önceki gebeliğim düşük olduğu için ben biraz da hislerimi kontrol ederek devam ettim bu sürece kendimi çok kaptırıp heyecan yapmadım ondandır ama Bebek büyüdükçe artık sanki öncekinden yavaş geçiyormuş gibi gelmeye başladı banada inşallah fazla sabırsızlanmadan geçer zamanımız