Caglaklckksl 35+3 teyim, karnım çok dikleşmeye başladı bugün ve bel ağrım çok olmaya başladı karnımda ve kasığımda da. İlk gebeliğim oldugu için anlamıyorum doğum beliritisi mi bunlar arkadaşlar
Aleynaozn Vücut kendini doğuma hazırlıyor olabilir benimde çok oluyordu canım gece uykudan uyanıyordum ağlayarak ağrılardan şuan 36 dayım hala aynı