Udu bunu oy kullanmaya kadar götürebilen cahil bir insandır bence biraz okusanız keşke çogu insanın 6.haftasında bile kesesi gözükmüyor ,doktordan öyle bir lafı duymam benim daha çok stres altına girmeme sebep olucak ,çok boş konuşuyorsunuz bence ,insanca bir soruya karşı bu şekilde yanıtlama yapmanız ne kadar kötü