1234nasnnzns Kızlar merhaba size bir sorum olacak 18 haftalık hamileyim rahim ve karın bölgemde bazı günler çok fazla ağrım oluyor o yüzden namazımı kılamıyorum ama kılamadığım zamanlar huzursuz oluyorum siz böyle durumlarda ne yaptınız
Su1079 1234nasnnzns düzenli olarak kıldım. bende de çok ağrı ve mide yanması ekşimesi oldu ama bazen farzını kıldım bazen tamamını
Kedilitazeanne1 1234nasnnzns oturarak kilabilirsiniz , Rabbim herseyin bir kolaylığını vermis. Bende 36+4üm oturarak kılıyorum. Elhamdülillah hiç aksatmadim ne durumda olursam oluyum:)
Hale29 1234nasnnzns sandalye veya koltukta oturarak kılabilirsiniz onemli olan niyet hic yapmamaktan iyidir allah kabul etsin inşallah
Cgdm34 1234nasnnzns bende namaz kılıyorum bende egılıp kalkarken karnımdan kasıklarımdan zorlandım ama oturarak kılabılıyoruz canım namaz kabul oluyormus sonucta bır sebebı var hocaya sordum hatta bır kac hocaya sordum kendınızı rahatsız hıssetttgnz andan itibaren oturarak namaz kılabılıyoruz 👍👍bılgın olsun cnm