HAR Kızlar merhaba. Ben izmirde hastane arayışındayım. Devlette doğum yapıp memnun kalan var mı? ilk iki doğumunu özelde yaptım. Bunu devlette düşünüyorum ama de ve hastane bulmadım bir türlü yapan varsa yardımcı olabilir mi?