Sedamete Kızlar merhabalar 23+4 günlüğüm ve sol göğsümün altında baskı hissediyorum yaklaşık 1 haftadır var kardiyolojiye göründüm kalple alakalı değilmiş yarın göğüse de gideceğim sizlerde de oldu mu bilginiz var mı?