Bsra03 Hamiş anneler 38+2 sağlıkla insallah oglumu bekliyorum ama ne zaman gelir bilemiyorum bas asagı geliyor sizce ne zaman olur bir an önce gelmesinide istiyorum 😃
Mu28 Bsra03 39+1 ben de 🍉 beyi bekliyorum ☺️ Başı aşağıda ama kanala girmemişti bakalım her şey yolunda çok şükür ama o da nasılsa yolunda diye gelmiyor mu anlamadım 🤷🏻♀️
Hulus Bsra03 38+3 teyiz bizde kızımla bugün çayı muayenesi olacağım tek umudum çatı muayenesinin doğumu tetiklemesi 🤭
Bguzeel Bsra03 38+2den selamlar öyleyse bizde beklemedeyiz. Kontrolümüz var doktora gidicez sabah bakalım kanala girmişmi napmış minik😊 40a gelmeden doğsaa diye bekliyorum
Yasmn_17 Bguzeel 38+3 den merhaba 😃 bende bir an önce sağlıkla doğsun istiyorum ama ne gelen vaarr ne giden yahu 🤷🏼♀️🤣 çarşamba kontrolümüz var inşallah hayırlısıyla gelir o zamana kadar
Minigim38 30 haftalarda erkenden gelmek istiyordu minik kuşum ciğer geliştirici falan vuruldum durdurdular 37+2 yiz hiç belirtim yok 1 parmak da açıklığım vardı 32. Haftadan beri baş geliş pozisyonundayız 😅😅bazen diyorum kendime hani erken dogum riskim vardı
Gizemkly Bsra03 otururken yada yatarken mi oluyor peki bel agrısı ben iki dakika bulasık toplasam belim agrımaya baslıyor