Aslican07 Kızlar ben 15 haftalik hamişim 13 haftalıkken dr erkek demişti bugün gittiğimizde kız dedi başına gelen var mı bu durum sizce erkek mi kız mi bebeğim 🤔😕
Deletedmom34 Aslican07 Biz bilemeyiz kız veya erkek olduğunu. 13 15 bunlar net söylenebilecek haftalar değil en mantıklı şey detaylıyı beklemek o zaman kesinleşir
Oznurboluzun Aslican07 emin olmak için detaylıyi bekleyin derim ben 16 haftalıkken kızım olacağını öğrendim her ihtimale karşı detaylıyi bekledim ordada kız dediler nasipse kızım olacak💜👼