Teslimeesma mickeyasar ara ara ağrıyorsa dinlenince geçiyorsa yalancı sancı diyorlar ama düzenli şekilde ağrıyorsa ve 5 dk bir sancı geliyorsa doğum sancısı oluyormuş 🙄
Nlfr123 mickeyasar Canım bende 37-4 suan aksam uzerınden bu yana gecmeyen bi bek agrım var hic gecmıyor bende baslık atacaktım burda beklıyım hiö gecmedı halen saatler pldu
Seyda2910 Bende 39+2 oldum.ve bugun bel agrım hiç gecmedi doğum ağrısımı bilmiyorum arada kasıklarımada giriyo