kbralya01 Yarın park beşik almak için dışarı çıkıcaz eşimle kullanıp memnun olduğunuz var mı civilede bakmayı düşünüyorum yada ordan şunu al dediğiniz beşik
Ayse_3434 kbralya01 bende beşiği civil den aldım park beşik henüz kullanmadık ama güzel di aldığımız ürün
Udu kbralya01 el ele anne yani park yatak aldık kullanmak daha nasip olmadı ama hem ilerde oyun parkıda oluyo hem anne yanı , alanlarin yorumlarida iyi youtubeda videosu var
Ayse_3434 kbralya01 maller markası anne yanı olmuyor ama benim aldığım modelde alt açma aparatı da var ilerde oyun parkı oluyor güzel hoş yani fiyatı 1400tl ye aldık